Specialist E-Procurement Service

Căutăm o persoană cu experiență în procesele de achiziții, dar care ar și afinitate pentru IT. Vei fi responsabil de de relația cu clienții și furnizorii, prin monitorizarea problemelor și gestionarea acestora, respectiv menținerea bazei de date actualizate conform ultimelor modificări.

Candidatul ideal:

  • Diplomă universitară în achiziții, afaceri, IT sau alt domeniu relevant de preferat;
  • Minim 2 ani de experiență conexă în procesele de achiziții ;
  • Afinitate IT: Instrumente de achiziții electronice de cunoștințe, de preferință SAP pentru procesul de plata;
  • Capacitate puternică de a lucra independent, auto-gestionată într-o echipă;
  • Experiența în lucrul pentru biroul de asistență reprezintă un avantaj;
  • Bune abilități de comunicare în limba engleză și / sau, în mod ideal, germană.

Descrierea postului:

  • Instrument de achiziții electronice și administrarea afacerilor într-un mediu SAP, inclusiv suport de nivel 1 și 2;
  • Monitorizează și susține problemele interne ale clienților cu mesaje de eroare și întrebări și solicitări funcționale generale;
  • Gestionează instruirea, integrarea și activarea furnizorilor;
  • Îmbunătățește documentele de instruire pentru diferite module ale SAP Ariba, de ex. Achiziții / Achiziții ghidate și instruiește utilizatorii finali;
  • Sprijină curățarea datelor și menținerea datelor master;
  • Monitorizează noile funcționalități ale sistemului (de exemplu, lansările trimestriale Ariba) și cele mai bune practici ;
  • Sprijină și supraveghează testarea sistemului cu echipa interfuncțională ;
  • Identifică potențialele pentru optimizarea ulterioară a proceselor din     E-Procurement;
  • Sprijină gestionarea schimbărilor și comunicarea asociată cu afacerea susținută de sistem.

CUM SĂ APLICI:

Pentru mai multe informaţii sau pentru a aplica pentru acest post, vă rugăm să ne transmiteţi CV-ul la adresa de mail recruiting@stihl.ro